İlaçlama Çalışmaları Başladı

YEREL - 30-03-2026 17:45 511 kez okundu.

İlaçlama Çalışmaları Başladı

Elazığ İl Özel İdaresi ekipleri, yaklaşan bahar dönemiyle birlikte larva ilaçlama çalışmalarına başladı.

Yapılan planlama doğrultusunda; halk sağlığını tehdit eden sivrisinek ve karasinek başta olmak üzere haşerelerin üreme alanları olan sulama göletleri, sazlık alanlar, gübrelikler, su birikintileri, durgun sular ve dere yataklarında ekipler tarafından kapsamlı ilaçlama çalışmaları yürütülüyor.

Elazığ İl Özel İdaresi’nden yapılan açıklamada, vatandaşların yaz aylarını daha sağlıklı ve rahat geçirebilmesi amacıyla haşere ve larvalara karşı mücadelenin sürdüğü belirtilerek, ilaçlama çalışmalarının belirli bir program dahilinde devam edeceği ifade edildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkan Şerifoğulları Kırklar Mahallesinde Soruları Cevaplandıracak

Başkan Şerifoğulları Kırklar Mahallesinde Soruları Cevaplandıracak

26-06-2026 - YEREL

119 Bin Öğrenci Tatile Girdi

119 Bin Öğrenci Tatile Girdi

26-06-2026 - YEREL

hepsibet