ELAZIĞ’DA 29 EKİM’DE TOPLU ULAŞIM ÜCRETSİZ

YEREL - 27-10-2025 13:05 1479 kez okundu.

ELAZIĞ’DA 29 EKİM’DE TOPLU ULAŞIM ÜCRETSİZ

Elazığ Belediyesi, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı’nda belediyeye ait toplu ulaşım araçlarının vatandaşlara ücretsiz olarak hizmet sunacağını duyurdu.

Elazığ Belediyesi Basın-Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, “Cumhuriyeti’mizin ilan edilişinin 102. yıl dönümünü coşkuyla kutlayacağımız 29 Ekim Çarşamba günü, Elazığ Belediyesi'ne ait resmi plakalı otobüslerimiz gün boyu vatandaşlarımıza ücretsiz olarak hizmet verecektir. Vatandaşlarımız, gün boyunca ulaşım hizmetlerimizden ücretsiz olarak faydalanabilecekler.” denildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkan Şerifoğulları Kırklar Mahallesinde Soruları Cevaplandıracak

Başkan Şerifoğulları Kırklar Mahallesinde Soruları Cevaplandıracak

26-06-2026 - YEREL

119 Bin Öğrenci Tatile Girdi

119 Bin Öğrenci Tatile Girdi

26-06-2026 - YEREL

hepsibet