Elazığ Valiliği: Herhangi bir hasar ihbarı yapılmamıştır

YEREL - 03-01-2026 21:06 516 kez okundu.

Elazığ Valiliği: Herhangi bir hasar ihbarı yapılmamıştır

Elazığ’da meydana gelen 4.7 büyüklüğündeki deprem sonrası Valilik, herhangi bir hasar ihbarının yapılmadığını bildirdi.

Elazığ Valiliğinden yapılan açıklamada, "İçişleri Bakanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı'ndan alınan bilgiye göre; Baskil ilçemizde 3 Ocak 2026 tarihinde saat 20.27'de 4.7 büyüklüğünde deprem meydana gelmiştir. Meydana gelen deprem sonrasında ilimizdeki AFAD, 112 ihbar hatlarına herhangi bir hasar ihbarı yapılmamıştır. Bütün birimlerimiz depremin ilimizdeki etkilerini yakından takip etmektedir" denildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkan Şerifoğulları Kırklar Mahallesinde Soruları Cevaplandıracak

Başkan Şerifoğulları Kırklar Mahallesinde Soruları Cevaplandıracak

26-06-2026 - YEREL

119 Bin Öğrenci Tatile Girdi

119 Bin Öğrenci Tatile Girdi

26-06-2026 - YEREL

hepsibet