Elazığ Belediyesi’nden “İş Geliştirme” Semineri

YEREL - 07-12-2023 14:38 1091 kez okundu.

Elazığ Belediyesi’nden “İş Geliştirme” Semineri

Elazığ Belediyesi, çeşitli alan ve konularda periyodik olarak sürdürdüğü eğitimlerine devam ediyor.

Elazığ Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü, belediye personelinin hizmet kalitesini yükseltmek, bilgi birikim ve verimliliğini artırmak üzere çalışanlarına “İş Geliştirme” konulu seminer düzenledi.

Elazığ belediyesi Hazar Salonu’nda gerçekleştirilen seminerde, Proje Uzmanı İlkay Saltık Gür tarafından belediye personellerine Proje Maliyet Yönetimi konusunda bilgiler aktarıldı. Sinevizyon şeklinde gerçekleştirilen eğitim programının sonunda ise Proje Uzmanı İlkay Saltık Gür tarafından personellerin soruları yanıtlandı.

 “HİZMET İÇİ EĞİTİMLERİMİZ DEVAM EDECEK”

Elazığ Belediyesi Basın-Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nden hizmet içi programlara yönelik yapılan açıklamada, personelin donanımının güçlendirilmesinin önemine vurgu yapılarak farklı alanlarda düzenlenen eğitimlerin sürdürüleceği kaydedildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Elazığ'ın İlk Antika Eşya Müzayedesi Yapıldı

Elazığ'ın İlk Antika Eşya Müzayedesi Yapıldı

25-06-2026 - YEREL

Şahin: Öğrenciler, Karneler Sizin Değerinizi Tanımlamaz

Şahin: Öğrenciler, Karneler Sizin Değerinizi Tanımlamaz

25-06-2026 - YEREL

hepsibet