Elazığ Belediyesi E-Spor Merkezi Gençleri Ağırladı

YEREL - 22-01-2026 16:14 494 kez okundu.

Elazığ Belediyesi E-Spor Merkezi Gençleri Ağırladı

Elazığ Belediyesi E-Spor Merkezi, Fırat Üniversitesi E-Spor Topluluğu’nu ağırladı.

Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları tarafından gençleri teknolojiyle buluşturmak ve E-Spor takımlarının gelişimini desteklemek amacıyla hizmete açılan Elazığ Belediyesi E-Spor Merkezi, aynı zamanda çeşitli konuklara da ev sahipliği yapıyor.

Her geçen gün gelişerek sporun ve teknolojinin en önemli ve gelişmiş halini tamamen ücretsiz olarak katılımcılara sunan E-Spor Merkezi, Fırat Üniversitesi E-Spor Topluluğu’nu ağırladı. Topluluk arasında futbol turnuvası düzenlenirken, müsabakalar kıran kırana geçti. Turnuvayı kazanan ekip üyesi, Fırat Üniversitesi E-Spor Topluluğu’nu temsilen il dışında gerçekleştirilecek turnuvaya katılma hakkı kazanacak. 

FÜ E-Spor Topluluğu Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Akıl, tüm gençleri E-Spor Merkezi’ne davet ederek bu imkanı sunan Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları’na teşekkür etti.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Başkan Şerifoğulları Kırklar Mahallesinde Soruları Cevaplandıracak

Başkan Şerifoğulları Kırklar Mahallesinde Soruları Cevaplandıracak

26-06-2026 - YEREL

119 Bin Öğrenci Tatile Girdi

119 Bin Öğrenci Tatile Girdi

26-06-2026 - YEREL

hepsibet